luni, 20 decembrie 2010

Daca poti....ar trebui

In fiecare zi, oamenii rateaza unele oportunitati pentru a face o diferenta in aceasta lume, deoarece ei nu ştiu de unde sa inceapa. Acest lucru poate fi un pic descurajatoar atunci cand nu te-ai gandit la asta inainte.

Am glumit de multe ori spunand ca trebuia sa fiu un filantrop, dar financiar viata mea nu pare sa mearga in aceasta directie. Asa ca in acest caz am creat acest blog..in care sa impartasesc macar o parte din ideile mele.. unele idei de baza care sa ajute oamenii din jurul meu ca oricine sa poata face acest lucru....poate ajuta pentru a schimba lumea, si nu trebuie sa coste nimic. Deci, incepe un obicei zilnic de a face "ceva".

Puteti incepe cu copiii, cu familia, cu partenerul de viata, cu o persoana importanta pentru voi... Este usor odata ce incepe.


2 comentarii:

  1. ..este mai greu pana incepi :) dar merita

    RăspundețiȘtergere
  2. niciodata nu este prea tarziu sa faci un bine pentru cei din jurul tau. Dragut topic!

    RăspundețiȘtergere