joi, 27 mai 2010

Cum se face o socata?





De curand a inflorit socul la noi in spatele blocului si ma gandeam ca as putea fura cateva flori sa fac o socata, numai ca era sa fiu prins saptamana trecuta pe cand furam un trandafir asa ca m-am hotarat sa cumpar din piata:)))

Asa ca azi am dat peste o batranica tare de treaba cu care am facut un "mare" negot, am primit 3 pungi de soc la pret de 2! Si uite asa, desi habar nu aveam cum se face licoarea le-am adus acasa. Am cautat pe google si am gasit ca mi trebuie si zahar si lamai si drojdie.....drojdie....am dat o fuga inapoi la magazin si in piata sa mai cumpar ce lipsea si uite ce a iesit:
-am spalat cam 10 fire de soc
-am facut rost de o sticla de plastic (nu aveam borcan asa mare)
-am asezat florile pe fundul petului (5 l)-am adaugat 500 gr zahar
-am taiat 2 lamai pe care le-am stors si le-am introdus feliate
-am adaugat apa
-la sfarsit am pus putina drojdie proaspata - cat 2 gumite

si acum l-am scos pe balcon la soare, trebuie sa stea 2-3 zile. sincer sper sa iasa!!! :)




Un comentariu:

  1. domnu', incercati sa imi furati afacerea? :))
    si la modul serios, trebuie sa vin sa gust socata ca altfel nu cred ca a iesit buna... plus ca mi-ai facut o poftaaaa de cred ca ma duc acum sa culeg socul din spatele blocului
    pup!

    RăspundețiȘtergere